Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Szacowanie strat
Dzisiaj w godzinach rannych odbyło się posiedzenie Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego. W związku z obniżeniem się stanu wód, Prezydent Miasta podjął decyzję o odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego.
Prezydent Miasta powołał następujące zespoły do spraw szacowania strat powstałych w wyniku intensywnych opadów deszczu:
1. Zespół do spraw szacowania strat powstałych w infrastrukturze drogowej i mostowej - przewodniczącym zespołu został wyznaczony Pan Czesław Żytkowicz – Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Nowym Sączu.
2. Zespół do spraw szacowania strat powstałych w infrastrukturze komunalnej - przewodniczącym zespołu został wyznaczony Pan Lech Traciłowski - Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
3. Zespół do spraw szacowania strat powstałych w indywidualnych gospodarstwach domowych (w infrastrukturze mieszkaniowej, rolnej i towarzyszącej) - przewodniczącym zespołu został wyznaczony Pan Marek Piszczek – Dyrektor Wydziału Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Mieszkalnictwa.
Skład osobowy Zespołów wyznaczą ich przewodniczący uwzględniając udział w pracach Zespołu przedstawicieli organów wykonawczych jednostek pomocniczych gminy oraz wszystkich instytucji, których pomoc jest niezbędna do prawidłowej realizacji zadania.
Do dnia 6 sierpnia 2004 r. wszystkie te zespoły przedstawią Prezydentowi Miasta Nowego Sącza sprawozdanie ze swojej działalności.
Autor: -
Dodano: 2004-08-02 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub