Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
W każdy poniedziałek - w godzinach 15:00-17:00 - w nowym Punkcie Informacyjno-Kasowym Urzędu Miasta w Galerii Trzy Korony, swoje dyżury będzie pełnił Miejski Rzecznik Konsumentów Leszek Jastrzębski. Mieszkańców zapraszamy już od najbliższego poniedziałku (15 maja).
Przypomnijmy, że nowy Punkt Informacyjno-Kasowy Urzędu Miasta Nowego Sącza został uruchomiony 8 maja w Galerii Trzy Korony. Placówka mieści się na poziomie -2, tuż obok stoiska Poczty Polskiej i jest czynna przez 6 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 10:00 do18:00. Zapraszamy również do kontaktu pod numerem telefonu 18 442-38-97, a także poprzez adres mailowy: bom3k@nowysacz.pl.
Punkt nie tylko przyjmuje podania, wnioski i pisma od interesantów, ale i udziela szczegółowych informacji, jak załatwić sprawę. Można pobrać właściwe druki, a pracownicy Urzędu pomagają w ich wypełnieniu. Udzielają także szczegółowych informacji, czym zajmują się poszczególne komórki Urzędu Miasta i kiedy są czynne. Przyjmowane są wnioski dotyczące między innymi Nowosądeckiej Karty Rodziny i Karty Seniora, a także udzielenia ulg podatkowych. Można składać też wnioski dotyczące zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym oraz o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego, zaświadczeń o stanie cywilnym, a nawet przyznawania odznaczeń za wieloletnie pożycie małżeńskie.
Placówka funkcjonuje jako punkt kasowy, w którym można wnieść opłaty między innymi z tytułu należnych podatków czy opłat lokalnych. Dodatkowo udzielane są informacje o tym, jakie wydarzenia kulturalne i sportowe odbędą się w najbliższym czasie w naszym mieście.
Punkt nie prowadzi tylko działalności dotyczącej spraw meldunkowych, dowodów osobistych i praw jazdy, a także rejestracji pojazdów i działalności gospodarczej.
Autor: Krzysztof Witowski
Dodano: 2017-05-12 13:16:39