Milion ulotek w salonach Empiku - promujących "Wyszukany klimat na studia"
Kolejny etap społecznej kampanii WSB i Nowego Sącza „Nowy Sącz – Wypasiony klimat na studia”. Akcja przygotowana wspólnie z Urzędem Miasta Nowy Sącz ma na celu przekonanie młodych ludzi, że na tle Europy nasze rodzime, nawet pozornie małe ośrodki akademickie dysponują nie gorszymi, jeśli nawet nie lepszymi, warunkami do rozwijania kariery naukowej i zawodowej.
W ramach prowadzonej kampanii przez cały sierpień we wszystkich salonach Empik rozdawane będą ulotki „Wyszukany klimat na studia”. Łącznie rozdanych zostanie MILION ULOTEK w 76 salonach sprzedaży zlokalizowanych w całej Polsce. Akcja wspierana będzie przez Empik i poprzez prezentacje audiowizualne oraz radiowęzeł. Nadal prowadzona jest reklama prasowa – tygodnik Wprost, emitowane spoty radiowe – Radio RMF MAXXX, łącznie około 400 spotów oraz prowadzona jest kampania internetowa – portal społecznościowy E-Puls.pl - zasięg: 4 miliony odbiorców.
Częścią kampanii jest program stypendialny firmy Google oraz WSB-NLU.
Google przyzna 4 stypendia po 6 tysięcy złotych, dla najlepszych i innowacyjnych
projektów przedstawionych przez studentów, absolwentów szkół ponadgimnazjalnych.