Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Spotkanie członków Komisji Mieszkaniowej
18 grudnia 2008r. odbyło się spotkanie Komisji Mieszkaniowej pełniącej rolę społecznego organu kontrolującego zasady wynajmowania lokali z mieszkaniowego zasobu Miasta Nowego Sącza. Wiceprezydent Jerzy Gwiżdż w obecności dotychczasowych członków Komisji Mieszkaniowej oraz pracowników Urzędu Miasta: Doroty Goławskiej – koordynatora współpracy międzywydziałowej, Krzysztofa Kurzei – Dyrektora Wydziału Geodezji i Mienia, który prowadzi sprawy z zakresu gospodarki mieszkaniami komunalnymi, oraz Barbary Hotloś – Kierownika Referatu Mieszkalnictwa i Lokali i Magdaleny Witek – podinspektora w Wydziale Geodezji i Mienia – Referacie Mieszkalnictwa i Lokali, podziękował za dotychczasową współpracę w tej Komisji radnemu Grzegorzowi Mądremu, który pełnił funkcję jej Przewodniczącego, a także Paniom Bożenie Jawor i Irenie Pabisz.
Podziękowania za dotychczasową pracę oraz zaproszenie do dalszej współpracy, zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta nr 425/2008 z dnia 8 grudnia 2008r. w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej, skierował do: Ernestyny Gąsiorowskiej powierzając jej funkcję Przewodniczącej Komisji Mieszkaniowej, Aleksandry Makowieckiej powierzając jej funkcję Zastępcy Przewodniczącej oraz: Elżbiety Spiegel - Cabała, Ewy Arendt i Wandy Golonka. Funkcję sekretarza Komisji powierzono pracownikowi Wydziału Geodezji i Mienia – Referatu Mieszkalnictwa i Lokali – Magdalenie Witek. Zastępca Prezydenta podkreślił duże znaczenie Komisji Mieszkaniowej jako organu opiniodawczo – kontrolnego, dziękując jej członkom za duże zaangażowanie podkreślając, iż jest to praca całkowicie społeczna.
Autor: -
Dodano: 2008-12-19 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub