Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Wyznaczenie miejsca siedziby Wydziału ds.Przedsiębiorczości - za chwilowe utrudnienia w zakresie obsługi interesantów - przepraszamy
W związku z wyznaczeniem miejsca nowej siedziby dla Wydziału ds. Przedsiębiorczości, który został utworzony 1 lutego 2008 r, a w skład którego weszły: Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej (dotychczas działający w Wydziale Spraw Obywatelskich przy ul. Szwedzkiej 2) oraz Referat Pomocy Publicznej (dotychczas działający w Wydziale Analiz Budżetu Miasta przy Rynek 27), informujemy, że w ciągu najbliższych dwóch dni mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w zakresie obsługi interesantów oraz komunikacji telefonicznej z pracownikami wydziału, za co przepraszamy.
Nowe biuro Wydziału ds. Przedsiębiorczości uruchomione zostało przy ul. Jagiellońskiej 14 (I piętro, pokój nr 1-4). Numery telefonów dla poszczególnych referatów pozostają bez zmian.
Przypominamy, że Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej podejmuje sprawy z zakresu:
- wydawania zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokonywanie zmian w zaświadczeniach czy wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej;
- potwierdzania aktualności wpisów do ewidencji działalności gospodarczej;
- udzielania informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach;
- wydawanie zezwoleń na działanie dla istniejących sklepów wielkopowierzchniowych.
Referat Pomocy Publicznej podejmuje sprawy z zakresu:
- udzielania ulg (umorzenia, raty, odroczenia) w spłacie podatków i opłat lokalnych dla podatników prowadzących działalność gospodarczą;
- obsługi lokalnych programów pomocowych, w tym: zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej;
- wydawania zaświadczeń o pomocy de minimis;
- udzielania informacji o Podstrefie Nowy Sącz Krakowskiego Parku Technologicznego.
Autor: -
Dodano: 2008-03-03 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub