Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Dofinansowanie rozbiórek
Do 22 marca mieszkańcy mogą składać podania w sprawie dofinansowania rozbiórki elementów azbestowych z budynków na terenie miasta. Urząd Miasta dysponuje kwotą 300 tys. zł przeznaczoną na ten cel.
Z gminy można uzyskać refundację całości kosztów – jeżeli mieszczą się one w kwocie 3 tys. zł. Gdy inwestycja kosztuje 3 – 5 tys. zł można spodziewać się zwrotu 75 % poniesionych kosztów, a w przypadku kwoty wyższej niż 7 tys. zł – 50 %. Gmina nie zwraca kosztów zakupu nowych pokryć dachowych.
W ubiegłym roku na usuwanie azbestu na terenie miasta wydano 133 tys. zł. Zrealizowano wówczas 28 wniosków od mieszkańców i podmiotów prawnych.
Autor: -
Dodano: 2002-03-11 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub