Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Projekt identyfikacji wizualnej dla Nowego Sącza został po raz kolejny dostrzeżony i doceniony.
Tym razem Papajastudio znalazło się w finale Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2010. To bardzo prestiżowa impreza, z najdłuższym stażem w kraju.
Już za tydzień 30 marca w Warszawie, w Fabryce Trzciny, odbędzie się gala oraz uroczyste rozdanie nagród.
To nie jedyne wyróżnienie dla grafiki identyfikującej Nowy Sącz.
Logo Nowego Sącza, jak już informowaliśmy, zostało zauważone i docenione w książce "Stationery Design Now". Publikacja prezentuje 200 wybitnych projektów papeterii firm i instytucji z całego świata. Jest to analiza ich mocnych stron, uwzględniając rolę identyfikacji wizualnej marki. W książce przedstawiono najlepsze a zarazem niebanalne przykłady papierów firmowych, wizytówek i kopert z całego świata. Julius Wiedemann, autor publikacji, redaktor naczelny niemieckiego wydawnictwa TASCHEN podkreśla, że te trzy powyższe rzeczy są nieodzowne, by firma była dobrze postrzegana, bez względu na to czy zaczyna się działalność, czy też chce się utrzymać pozycję na rynku. Są to pozornie ulotne formy komunikacji, ale niezwykle ważne. Te trzy elementy identyfikacji wizualnej, wraz z logo, są filarami dobrze zdefiniowanej tożsamości firmy.
Autor: -
Dodano: 2011-03-23 12:02:16