Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Wydział ds. Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Nowego Sącza informuje klientów, że w celu załatwienia spraw objętych Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej (CEIDG) istnieje możliwość rezerwacji wizyty poprzez formularz umawiania wizyt.
Są to sprawy dotyczące:
• rejestracji działalności gospodarczej;
• zmiany danych prowadzonej działalności gospodarczej;
• zawieszenia wykonywania działalności gospodarczej;
• wznowienia wykonywania działalności gospodarczej;
• likwidacji działalności gospodarczej.
Formularz umawiania wizyt znajduje się na stronie internetowej miasta, w zakładce GOSPODARKA>>>REZERWACJE WIZYT.
Umówienie wizyty wymaga podania imienia i nazwiska. W przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika, należy wpisać imię i nazwisko pełnomocnika. Proszę wskazać numer telefonu. Będzie on wykorzystany przez pracownika Wydziału ds. Przedsiębiorczości do kontaktu na wypadek ewentualnej zmiany terminu wizyty.
UWAGA! Jeżeli klient spóźni się na umówiony termin wizyty, wówczas zostanie obsłużony według kolejności oczekujących osób.
Od 1 stycznia 2012 roku klientem Wydziału ds. Przedsiębiorczości, w zakresie spraw objętych CEIDG, może być każda osoba fizyczna, bez względu na miejsce zamieszkania.
Autor: -
Dodano: 2013-01-16 15:05:48