Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Nowym Sączu oraz Stowarzyszenie TĘCZA serdecznie zapraszają Rodziców, Nauczycieli, Studentów oraz wszystkich zainteresowanych na sympozjum szkoleniowe nt. „Jak skutecznie uczyć czytać?"
Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami.
Sympozjum odbędzie się w sobotę 13 kwietnia 2013 r. w godz. 900 – 1430 w Instytucie Technicznym PWSZ Nowy Sącz ul. Zamenhoffa 1a (obok Zespołu Szkół Elektryczno - Mechanicznych)
Swoją ofertę zaprezentują wydawnictwa edukacyjne - możliwość zakupu książek.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenia oraz materiały szkoleniowe.
Prosimy o zgłaszanie udziału do 11 kwietnia 2013r.:
· Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.soswns.pl
· lub telefonicznie pod numerem 502 765 149
Wpisowe – symboliczne 10 zł wpłacane podczas rejestracji w dniu sympozjum – zebrana kwota będzie przeznaczona na wsparcie wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Nowym Sączu - podopiecznych Stowarzyszenia TĘCZA
Prelegenci:
mgr Agnieszka Bala - logopeda, specjalista surdologopedii, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń rozwojowych, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, specjalista Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania® Jagody Cieszyńskiej.
mgr Alina Smyczek –pedagog specjalny, logopeda, oraz terapeuta w zespołach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Współtwórczyni i prowadząca szkoleń dla nauczycieli z zakresu diagnozy funkcjonalnej i indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz zastosowania alternatywnej i wspomagającej komunikacji.Członek zespołów eksperckich przy MEN.
mgr Magdalena Bieniek – neurologopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta metody M. Montessorii i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka; pracownik Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Nowym Sączu.
Program sympozjum:
900-1015 Dlaczego uczyć czytać małe dzieci? Nauka czytania w aspekcie wczesnej interwencji terapeutycznej oraz pracy dydaktycznej w przedszkolu – mgr Agnieszka Bala
1015-1030 Przerwa kawowa
1030-1200 By czytanie nie sprawiało trudności - Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania (R) w szkole. – mgr Agnieszka Bala
1200-1230 Wykorzystanie nauki czytania w pracy z uczniem z autyzmem w SOSW – mgr Magdalena Bieniek
1230-1250 Przerwa kawowa
1250-1420Poszukiwanie dróg czytania i pisania uczniów z poważnymi trudnościami w komunikowaniu się– mgr Alina Smyczek
1420-1430 Zakończenie sympozjum
Autor: -
Dodano: 2013-04-05 10:10:52