Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Nowe informacje dotyczące nieruchomości
W związku ze zmianą ustawy o podatkach i opłatach lokalnych Urząd Miasta zobowiązany jest zebrać nowe informacje dotyczące nieruchomości tj. budynków, budowli i gruntów w celu wyliczenia wymiaru podatku na rok 2003.
W związku z tym Urząd Miasta od jutra rozpocznie rozsyłanie do mieszkańców kwestionariuszy dotyczących informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych., informacji o gruntach na podatek rolny oraz informacji o lasach. Kwestionariusze są czytelne, a rubryki wymagające wypełnienia uzupełnione są o opis z wyjaśnieniem.
Urząd Miasta skieruje ok. 20.000 listów do mieszkańców , którzy figurują w ewidencji jako właściciele nieruchomości.
Zaadresowane druki roznoszone będą od jutra ( czwt 9 stycznia br. ) przez pracowników Urzędu Miasta, sukcesywnie przez okres ok. 2 miesięcy.
Wypełnione kwestionariusze należy odesłać bądź odnieść do Wydziału Wymiaru i Księgowości Podatków , Ratusz Rynek 1 , w terminie 14 dni od dnia otrzymania.
Wszelkich informacji dotyczących wypełnienia i dostarczenia kwestionariuszy udzielą pracownicy Wydziału Wymiaru i Księgowości Podatków w Urzędzie Miasta Nowego Sącza telefonicznie 443 81 22 wew. 271, 242 lub osobiście Ratusz, pok. Nr 6 i 7 na parterze.
Autor: -
Dodano: 2003-01-08 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub