Kategoria: Media informują
"Ziemia Sądecka" razem
Nowosądecka Izba Turystyczna przy wsparciu finansowym prezydenta miasta i starosty nowosądeckiego przygotowała folder zatytułowany "Ziemia Sądecka - produkt turystyczny". W barwnej ozdobionej pięknymi zdjęcia książeczce formatu A-4 swoją ofertę dotyczącą naszego regionu przedstawia 21 firm.
Wydawnictwo ukazało się w nakładzie 8 tys. egzemplarzy. Po raz pierwszy zostało przedstawione w trakcie promocji Sądecczyzny w Warszawie 14 bm. Wczoraj na jego temat podczas konferencji prasowej mówili m. in. prezes NIT Aleksander Giertler, wiceprezes Tadeusz Kierzek i prezydent Józef A. Wiktor. Redakcją tego folderu, oprócz dwóch pierwszych wymienionych już panów, zajmowali się: Mariusz Borkowski, Józef Wojnarowski i Wiesław Wyrostek. Publikacja przygotowywana była w ciągu zaledwie trzech tygodni. Wydrukowana została przez "Goldruk" z Nowego Sącza.
- To pierwsze tego typu wydawnictwo, które ujmuje całą Sądecczyznę - podkreśla Tadeusz Kierzek. - Podobało się w Warszawie, ale także w Paryżu, gdzie kilka dni póęniej gościłem na targach turystycznych. Ujmuje ono ofertę turystyczną naszego regionu w pięciu grupach tematycznych: wypoczynek, zdrowie, uroda, konferencje, biznes, imprezy integracyjne, biesiady, kuligi, wypoczynek dzieci i młodzieży, agroturystyka - sposób na udany wypoczynek, poznaj Sądecczyznę - wycieczki krajoznawcze.
Za kilka dni książeczka w dużej ilości trafi na międzynarodowe targi turystyczne do Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, gdzie sądeczanie będą prezentować walory naszego regionu. W przyszłym miesiącu znajdzie się na podobnej imprezie w Kijowie (z wkładką w języku ukraińskim, planowane są też inne wersje językowe). Przedstawiciele NIT obiecują, że będą co roku wypuszczali nowe edycje tego informatora, a może nawet dwa razy w ciągu dwunastu miesięcy.
(pg)
Autor:
Źródło: Dziennik Polski
Dodano: 2003-09-23 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub