WYDZIAŁ INWESTYCJI
Rynek 1, ratusz, I piętro
Godziny przyjęć:
poniedziałek: 9:00-17.00
wtorek-piątek: 7:30-15:30
Dyrektor Wydziału: Marta Poremba
W skład wydziału wchodzą:
Referat Planowania i Rozliczania Inwestycji i Remontów
Referat Przygotowania i Realizacji Inwestycji i Remontów
Zespół Nadzoru Inwestorskiego
Referat Przygotowania i Realizacji Inwestycji i Remontów
Pracownicy:
Rynek 1 (ratusz) pok. 4, 4A, 4B, 4C
Dariusz Kmak
(kierownik referatu)
|
tel. 18 44 86 519
|
Lesław Chełmecki |
tel. 18 44 86 563 |
Filip Oleksy |
tel. 18 44 86 503 |
Jan Pinczer
|
tel. 18 44 86 578
|
Paulina Serafin
|
tel. 18 44 86 528
|
Patrycja Kmak
|
tel. 18 44 86 599
|
Elżbieta Kołbon
|
tel. 18 44 86 528
|
Referat Planowania i Rozliczania Inwestycji i Remontów
Dariusz Chlebek
(kierownik referatu)
|
tel. 18 44 86 563
|
Marzena Pietrzak
|
tel. 18 44 86 563
|
Zakresy działania referatów:
Referat Planowania i Rozliczania Inwestycji i Remontów
- Klasyfikacja majątkowa umów i aneksów.
- Przedkładanie stosownie opisanych zawartych umów, aneksów oraz faktur do WKB.
- Kontrola wydatkowania środków.
- Końcowe rozliczanie inwestycji w tym również w stosunku do podmiotów udzielających pomocy zewnętrznej.
- Prowadzenie działań z przejmowaniem prowadzonych zadań na majątek trwały (sporządzanie dowodów OT i PT).
- Opracowywanie sprawozdań do GUS w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych przez Wydział.
- Opracowywanie propozycji budżetu Miasta (w zakresie wydatków majątkowych) i sprawozdań za wykonanie budżetu miasta w części dotyczącej innych jednostek i wydziałów Urzędu Miasta.
- Opracowywanie i aktualizacja Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.
- Przygotowywanie propozycji do planów wieloletnich i rocznych w zakresie inwestycji prowadzonych przez Wydział.
- Udział w pracach związanych z konstruowaniem projektu oraz planowaniem budżetu miasta, w części dotyczącej zadań realizowanych przez Wydział.
- Opracowywanie informacji w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych przez Wydział.
- Prowadzenie spraw dotyczących przesunięć finansowych i rozliczeń budżetowych w zakresie inwestycji prowadzonych przez Wydział.
- Prowadzenia kartotek inwestycyjnych dla poszczególnych zadań prowadzonych przez Wydział.
- Udzielanie informacji między sesjami na temat realizowanych zadań.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje Radnych.
- Przygotowywanie informacji dla rzecznika prasowego,
- Bieżące informowanie podmiotów i komórek podległych miastu o planowanych zamierzeniach i inwestycjach.
- Uzgadnianie planowanych działań z podmiotami i komórkami podległymi miastu.
- Opracowywanie i przedkładania danych technicznych na potrzeby sporządzanych wniosków związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
- Opracowywanie i uzgadnianie projektów przyszłościowych.
- Planowanie i rozliczanie remontów szkół, przedszkoli oraz placówek oświatowo–wychowawczych.
Referat Przygotowania i Realizacji Inwestycji i Remontów
- Uzyskiwanie dokumentów stanowiących niezbędne elementy pozwalające na realizację zadań budżetowych w zakresie wykonywanych przez Wydział, tj.:
- projektów wraz z uzgodnieniami w tym zgód wejścia w teren,
- decyzji środowiskowych,
- decyzji lokalizacyjnych,
- pozwoleń wodno-prawnych,
- pozwoleń na budowę,
- decyzji dopuszczających zrealizowane obiekty do użytkowania.
- Zgłaszanie każdorazowo do Zespołu Zamówień Publicznych celem rejestracji i ustalenia trybu, zamiaru wydatkowania środków budżetowych.
- Uzyskiwanie opinii Zespołu Zamówień Publicznych odnośnie planowanego wydatkowania.
- Zawieranie umów w oparciu o KC, w pełnym zakresie.
- Uczestnictwo w pracach powoływanych przez Prezydenta Miasta komisjach przetargowych, w szczególności w zakresie:
- przygotowania części SIWZ określającej zakres zamówienia (specyfikacja techniczna zamówienia),
- określenia terminu wykonania zamówienia,
- określenia warunków brzegowych dotyczących oferentów, w tym między innymi posiadania kadry technicznej, potencjału wykonawczego, zdolności kredytowania inwestycji, parku maszynowego,
- opracowywania projektu umowy w części dotyczącej technicznej strony realizacji zamówienia,
- weryfikacji pod względem technicznym złożonych ofert,
- zawieraniem umów z wybranym wykonawcą na podstawie opracowanego wzoru umowy.
- Sporządzanie stosownych aneksów i umów na roboty dodatkowe i zamienne wynikłe w trakcie realizacji zamówienia.
- Przekazywanie kopii zawartych umów i aneksów do Zespołu Zamówień Publicznych.
- Sporządzanie i zgłaszanie do Zespołu Zamówień Publicznych na początku każdego roku budżetowego, planów dotyczących przewidywanych wydatków z podaniem klasyfikacji CPV.
- Nadzór i realizacja nad sprawami związanymi z zapewnieniem prawidłowego utrzymania budynków i lokali stanowiących zasób Miasta i Skarbu Państwa.
- Współpraca z Zespołem Nadzoru Inwestorskiego w zakresie prowadzonych zadań.
Rynek 3, I piętro
Telefon: 18 415 65 61
Do zadań Zespołu Nadzoru Inwestorskiego należy wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru w oparciu o prawo budowlane w związku z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi realizowanymi przez Urząd.
Pracownicy:
Wiesław Potok |
tel. 18 415 65 62 |
Maciej Buksa |
tel. 18 448 65 27 |
Marcin Gargas |
tel. 18 448 65 27 |
Stanisław Janur
(kierownik referatu)
|
tel. 18 415 65 61
|
Tomasz Łuczkiewicz |
tel. 18 448 65 78 |
|
|