Wynajem sali ratuszowej
Urząd Miasta Nowego Sącza umożliwia wynajem sali obrad im. Stanisława Małachowskiego mieszczącej się w budynku sądeckiego Ratusza.
Poniżej przedstawiamy Państwu Regulamin wynajmu, stanowiący Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wewnętrznego nr 18/2013 Prezydenta Miasta Nowego Sącza z dnia 7 lutego 2013 roku oraz do pobrania formularz rezerwacji sali.
Regulamin wynajmu
Sali obrad im. Stanisława Małachowskiego w budynku Ratusza
§ 1
- Regulamin określa zasady udostępniania oraz użytkowania Sali obrad i innych pomieszczeń wspólnych znajdujących się w dyspozycji Urzędu Miasta Nowego Sącza.
- Do pomieszczeń wspólnych zalicza się: sanitariaty, klatkę schodową oraz korytarz.
- Regulamin obowiązuje Organizatorów i Uczestników takich wydarzeń jak: szkolenia, konferencje, warsztaty, prezentacje, koncerty, spektakle, widowiska artystyczne lub innego typu spotkania, zwane dalej Wydarzeniem.
- Udostępnienie Sali może nastąpić tylko w celu zorganizowania wydarzeń wymienionych powyżej z wyłączeniem celów komercyjnych.
- Urząd Miasta zastrzega sobie prawo odmowy udostępnienia Sali.
- Organizator nie ma prawa podnajmowania, użyczania lub udostępniania Sali podmiotom trzecim.
- Salę obrad wraz z pomieszczeniami wspólnymi wynajmuje się odpłatnie po złożeniu formularza rezerwacji sali do Prezydenta Miasta lub Sekretarza Miasta. Prezydent Miasta może obniżyć odpłatność za wynajem Sali lub całkowicie z niej zrezygnować.
- Ustalona stawka za najem obejmuje: udostępnienie Sali wraz z wyposażeniem (krzesła, stoły, nagłośnienie) oświetleniem i sprzątaniem.
- Za udostępnienie fortepianu obowiązuje dodatkowa odpłatność związana ze zwrotem kosztów poniesionych na ewentualne strojenie instrumentu.
- Ustala się stawkę odpłatności:
- za wynajem Sali w wysokości: 85,00 zł. za 1 godzinę netto + należny podatek VAT wg stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury,
- za nagłośnienie Sali w wysokości: 50,00 zł za dzień netto* + należny podatek VAT wg stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury,
- za dozór budynku w wysokości: 50,00 zł za dzień netto* + należny podatek VAT wg stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
§ 2
- Wszelkie prace podejmowane na terenie wynajmowanych pomieszczeń związane z organizacją wydarzenia mogą być prowadzone jedynie za zgodą upoważnionych przedstawicieli Urzędu Miasta.
- Znajdujący się na Sali obrad fortepian może być przestawiany tylko przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta.
- Organizator powinien zgłosić przedstawicielowi Urzędu Miasta osoby odpowiedzialne za organizację wydarzenia ze strony Organizatora.
§ 3
- Rezerwacji Sali dokonuje się na podstawie wypełnionego formularza rezerwacji Sali skierowanego do Prezydenta Miasta lub Sekretarza Miasta.
- Formularz rezerwacji Sali udostępniony jest na stronie internetowej Miasta: www.nowysacz.pl .
- Wstępnych uzgodnień dotyczących terminów rezerwacji Sali można dokonywać telefonicznie, drogą mailową lub faksem: Pan Tomasz Wydrzyński – tel. nr 18 471 00 40, fax: nr 18 44 37 863 e-mail: twydrzynski@nowysacz.pl lub Pan Mieczysław Brodziński – tel. nr 18 44 86 561.
- Udostępnienie i zwrot wynajętej Sali odbywa się po przeprowadzeniu wspólnych oględzin stanu Sali i jej wyposażenia przez Organizatora i przedstawiciela Urzędu Miasta. Wszelkie uwagi wpisywane są do druku formularza rezerwacji Sali.
- Podpisane potwierdzenie formularza rezerwacji Sali jest podstawą wydania Sali i wystawienia faktury.
- Odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z wydarzeniem ponosi Organizator, w szczególności odnosi się to do utraty, ubytku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu lub innych przedmiotów Organizatora lub uczestników wydarzenia.
- Organizator ponosi odpowiedzialność wobec Urzędu Miasta za wszelkie szkody i straty wynikłe z niewłaściwego użytkowania wynajętej powierzchni od Urzędu Miasta, w tym w szczególności za zniszczenie, uszkodzenie wyposażenia, ścian, posadzek lub kradzież wyposażenia stanowiącego własność Urzędu Miasta.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek szkód i strat podczas zwrotu Sali, zostaną one wpisane do formularza rezerwacji Sali. W takim przypadku przedstawiciel Urzędu Miasta sporządzi dokumentację wraz z kosztorysem usunięcia szkód, którego kopię prześle na adres Organizatora. Organizator pokryje w całości koszty ich usunięcia.
- Nie dokonanie czynności związanych ze zwrotem Sali o których mowa w § 3 ust. 4, nie zwalnia Organizatora wydarzenia od poniesienia odpowiedzialności o których mowa w § 3 ust. 6 i 7. W tym przypadku przedstawiciel Urzędu Miasta dokona stosownego wpisu do druku formularza rezerwacji Sali.
- Za szkody związane z działalnością podmiotów świadczących usługi dodatkowe, działających na zlecenie Organizatora, Organizator odpowiada jak za własne działania.
- Organizator wydarzenia jest zobowiązany do:
- Przestrzegania zakazu palenia tytoniu na terenie całego budynku,
- Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa, przeciwpożarowych, sanitarnych,
- Usunięcia wszystkich materiałów szkoleniowych, pomocniczych, dekoracji i innych,
- Pozostawienia porządku,
- Zapewnienia dozoru odzieży w trakcie zdarzenia pozostawionej przez ich uczestników.
* W przypadku wynajmu Sali w dniach wolnych od pracy, oraz poza godzinami pracy Urzędu Miasta
Do pobrania:
Formularz rezerwacji sali - formularz_rezerwacji_sali_obrad.pdf