Kategoria: Pozostałe komunikaty
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 i 10 § 1 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267) w związku z art.11f. ust. 3 ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687)
Wojewoda Małopolski
zawiadamia
że zostało wydane postanowienie znak: WI-VII.7820.15.2013.GI z 23.12.2013 r. o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Budowa ulicy klasy GP łączącej DK 75 (skrzyżowanie ul. Tarnowskiej z ul. Witosa) z ul. Marcinkowicką (droga powiatowa nr 1551K (stary numer 25219)) w granicach Miasta Nowego Sącza – przełożenie DK 28” prowadzonego na wniosek Pana Grzegorza Mirka Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Nowym Sączu, pełnomocnika Prezydenta Miasta Nowego Sącza na podstawie Zarządzenia Nr 4/2007 Prezydenta Miasta Nowego Sącza z dnia 10.01.2007 r. Postanowienie o zawieszeniu postępowania zostało wydane po rozpatrzeniu wniosku Pana Grzegorza Mirka – w części dotyczącej ponownego przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Dla przedmiotowej inwestycji Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z 14.12.2012 r. znak: OO.4210.20.2012.AK, a w wyniku przeprowadzonego ponownego postępowania w sprawie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko wydał postanowienie z 20.12.2013 r. znak: OO.4242.2.12.2013.AK uzgadniając realizację przedmiotowego przedsięwzięcia z zachowaniem warunków zawartych w ww. decyzji ze zmianami, określając jednocześnie dodatkowe warunki na etapie realizacji i eksploatacji oraz użytkowania przedsięwzięcia.
W związku z ostatecznym rozstrzygnięciem w przedmiocie oddziaływania przedmiotowej inwestycji na środowisko, należało podjąć zawieszone postępowanie.
Na postanowienie o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego przysługuje zażalenie do Ministra Infrastruktury i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Małopolskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia stronie postanowienia.
Złożenie zażalenia nie wstrzymuje wykonania postanowienia.
Strony postępowania lub ich pełnomocnicy legitymujący się pełnomocnictwem sporządzonym zgodnie z art. 32 i 33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, mogą zapoznać się z aktami sprawy i w tym przedmiocie wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, w Wydziale Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego – Oddział Zamiejscowy w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 52, II piętro, pokój nr 233 i 235 w godzinach pracy Urzędu: w poniedziałki w godz. 9:00 – 17:00 w pozostałe dni tygodnia, z wyłączeniem soboty, w godz. 7:30 – 15:30.
Stosownie do art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego informuje się, że w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić tutejszy organ o każdej zmianie swego adresu, a w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Autor: Wojewoda Małopolski
Jerzy Miller
Dodano: 2014-01-02 10:02:53