Rynek 1 (Ratusz), parter, pokój nr 1
Telefon: 18 443 79 88, 18 44 86 551
Godziny przyjęć:
poniedziałek: 9:00-13:00 oraz 14:00-17:00
wtorek-piątek: 7:30-14:30
sobota (oprócz świątecznej): 9:00-13:00 - dyżur do załatwiania spraw związanych z rejestracją zgonu
Kierownik Urzędu - Monika Lichoń
tel. 18 44 86 581
Zastępca Kierownika Urzędu - Bożena Poremba
tel. 18 44 86 552
Zastępca Kierownika Urzędu - Katarzyna Sznerich
tel. 18 44 86 548
Pracownicy:
Małgorzata Bajerska-Sadłoń |
tel. 18 44 86 546 |
Iwona Drozdowska |
tel. 18 44 86 548 |
Adrian Hybel |
tel. 18 44 86 551 |
Magdalena Janur |
tel. 18 44 86 514 |
Justyna Jasińska |
tel. 18 44 86 548 |
Katarzyna Kościsz |
tel. 18 44 86 514 |
Paulina Kościółek |
tel. 18 44 86 514 |
Justyna Szwaja |
tel. 18 44 86 546 |
Urząd Stanu Cywilnego realizuje zadania zlecone z zakresu administracji rządowej na podstawie ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz kodeksu postępowania administracyjnego i innych aktów prawnych.
Zakres zadań Urzędu Stanu Cywilnego to w szczególności:
Pełny katalog usług z opisem formy wykonania usługi, wykazem wymaganych dokumentów, opłat i innych informacji jest dostępny na stronach internetowych Urzędu Miasta Nowego Sącza:
https://www.nowysacz.pl/katalog-uslug/wydzial/USC