Kategoria: Pozostałe komunikaty
KR.ZUZ.3.421.617.2019.BD
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając zgodnie z art. 61 § 1, 3, 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096, z późn. zm.) oraz art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r., poz. 2268, z późn. zm.),
zawiadamiam, że na wniosek z dnia 30.08.2019 r. (data wpływu: 04.09.2019 r.), znak:
GO-033-1/19, Domu Pomocy Społecznej, ul. Nawojowska 155, 33-300 Nowy Sącz, zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie do wód potoku Łącznik – istniejącym wylotem w km 0+750 (działka nr 296/6 obr. 110), wód opadowych lub roztopowych, pochodzących z terenu obiektów zlokalizowanych na działce nr 193/8 obr. 110, przy ul. Nawojowskiej 155 w Nowym Sączu.
Ze złożonymi przy wniosku dokumentami strony postępowania mogą zapoznać się w Zarządzie Zlewni w Nowym Sączu, ul. Naściszowska 31, 33-300 Nowy Sącz w godz. 730 – 1430,
a ewentualne wnioski i uwagi w przedmiotowej sprawie można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto informuję, że po upływie ww. terminu, w przypadku braku zgłoszenia przez strony uwag i ewentualnych uzupełnień do akt sprawy, przedmiotowe postępowanie administracyjne zostanie zakończone decyzją, wydaną na podstawie złożonego wniosku i materiałów zgromadzonych przez organ.
Sprawę prowadzi: Bogumił Donabidowicz, tel.18 441 37 89, wew.35, e-mail: bogumil.donabidowicz@wody.gov.pl
Otrzymują:
Autor: Bogumił Donabidowicz
Dodano: 2019-09-06 14:06:24