Kategoria: Pozostałe komunikaty
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49, art. 97 § 1 pkt 4, art. 101 § 3 i art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267) oraz art. 88 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, ze zmianami)
Wojewoda Małopolski
zawiadamia
że postanowieniem z 14.10.2013 r. znak: WI-VII.7820.15.2013 r. zawieszone zostało postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:
Postępowanie w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji prowadzone jest na wniosek złożony w dniu 26.07.2013 r. (uzupełniony 17.09.2013 r.) przez Pana Grzegorza Mirka Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Nowym Sączu, pełnomocnika Prezydenta Miasta Nowego Sącza na podstawie Zarządzenia Nr 4/2007 Prezydenta Miasta Nowego Sącza z dnia 10.01.2007 r. Postanowienie o zawieszeniu postępowania zostało wydane po rozpatrzeniu wniosku Pana Grzegorza Mirka – w części dotyczącej ponownego przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Decyzją z 14.12.2012 r. znak: OO.4210.20.2012.AK Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie ustalił środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia pn. „Budowa ulicy klasy GP łączącej DK 75 (skrzyżowanie ul. Tarnowskiej z ul. Witosa) z ul. Marcinkowicką (droga powiatowa nr 1551K (stary numer 25219)) w granicach Miasta Nowego Sącza – przełożenie DK 28”. Jednocześnie nałożył obowiązek przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko w ramach postępowania w sprawie wydania decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 1 i 10 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
W związku z nałożonym obowiązkiem w przedmiocie oddziaływania przedmiotowej inwestycji na środowisko, należało zawiesić postępowanie.
Na postanowienie o zawieszeniu postępowania administracyjnego przysługuje zażalenie do Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, za pośrednictwem Wojewody Małopolskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia stronie postanowienia.
Strony postępowania lub ich pełnomocnicy legitymujący się pełnomocnictwem sporządzonym zgodnie z art. 32 i 33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, mogą zapoznać się z aktami sprawy i w tym przedmiocie wnieść ewentualne uwagi lub zastrzeżenia, w Wydziale Infrastruktury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego – Oddział Zamiejscowy w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 52, II piętro, pokój nr 233 i 235 w godzinach pracy Urzędu: w poniedziałki w godz. 900 – 1700 w pozostałe dni tygodnia, z wyłączeniem soboty, w godz. 730 – 1530.
Stosownie do art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego informuje się, że w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić tutejszy organ o każdej zmianie swego adresu, a w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Autor: Wojewoda Małopolski
(-) Jerzy Miller
Dodano: 2013-10-29 14:46:30