Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Zmiany organizacyjne i lokalowe w Urzędzie Miasta
Od dnia 1 lutego 2008 roku w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Nowego Sącza funkcjonuje nowy wydział pn. „Wydział ds. Przedsiębiorczości”. W skład nowego Wydziału wchodzi Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej (dotychczas działający w Wydziale Spraw Obywatelskich przy ul. Szwedzkiej 2) oraz Referat Pomocy Publicznej (dotychczas działający w Wydziale Analiz Budżetu Miasta przy Rynek 27).
Z dniem 3 marca biuro Wydziału zostanie uruchomione przy ul. Jagiellońskiej 14 (I piętro, pokój nr 1-4). Numery telefonów dla poszczególnych referatów pozostają bez zmian.
W związku ze zmianą lokalizacji Wydziału w najbliższych dniach mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w zakresie obsługi interesantów oraz komunikacji telefonicznej z pracownikami Wydziału, za co przepraszamy.
Przypominamy, iż Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej załatwia sprawy z zakresu:
- wydawania zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokonywanie zmian w zaświadczeniach czy wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej;
- potwierdzania aktualności wpisów do ewidencji działalności gospodarczej;
- udzielania informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach;
- wydawanie zezwoleń na działanie dla istniejących sklepów wielkopowierzchniowych.
Natomiast Referat Pomocy Publicznej załatwia sprawy z zakresu:
- udzielania ulg (umorzenia, raty, odroczenia) w spłacie podatków i opłat lokalnych dla podatników prowadzących działalność gospodarczą;
- obsługi lokalnych programów pomocowych, w tym: zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej;
- wydawania zaświadczeń o pomocy de minimis;
- udzielania informacji o Podstrefie Nowy Sącz Krakowskiego Parku Technologicznego.
Autor: -
Dodano: 2008-02-29 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub